petak, 15. kolovoza 2014.

H&M wish lista

H&M je dućan koji sam dugo vremena zanemarivala, Jednostavno nisam pronalazila ništa što bi me oborilo s nogu, no u zadnjih par obilazaka to se promijenilo. Predstavljam Vam svoju jesensku/zimsku wish listu, i nadam da će se neki komadi odjeće ubrzo nać u mom ormaru. Krenimo :)

Kardigani su mi omiljeni odjevni predmet, imam ih nekoliko komada ali ovome ne mogu odoljeni, a i cijena je više nego pristupačna.
69,90KN


 ,
Dok nisam krenila postavljat slike nisam ni primjetila koliko se košulja našlo na mojoj listi. Moram imat makar ovu traper, iako je i karirana prelijepa, a i cvijetići, i mace, ma moram ih imat sve :) 
Cijena za prve tri je 69,90KN, a posljednje 99,90.
Sve pinky nijanse dugo vremena sam izbjegavala nositi, ma nisam ih željela niti pogledati. Na svu sreću to se promijenilo, i sada žarko želim ovog ljepotana.
Cijena je 99,90KN
Dovoljno je kazat Paris, i asimetrični kroj, i ja kupujem. Bolje ne može :)
Cijena 99,90KN
Ovakve basic majice rijetko kada odlučim kupit, uvijek me privuče nešto šarenije, zanimljivije, lepršavije, i poslije zažalim i lupam se po glavi. 
Cijena je 69,90. Dostupna i u crnoj boji.
Volim prugice, volim suknje ovakvoga kroja, nikakav drugi ni ne dolazi u obzir.
Cijena je 39,90KN
Ove hlače za spavanje već jako dugo želim, no nikako se nisam odlučila za kupnju. Nadam se da će se to ubrzo promijeniti. 
Cijena za 2 para je 99,90KN
Čarapa nikada dovoljno, pogotovo ovakvog preslatkog uzorka.Cijena za 7 pari je 69,90KN

Cijena: 29,90 za 3 komada.
Cijena je 49,90KN za 6 komada.
Nisam veliki fan nakita ali mislim da bih ovo prstenje nosila svakodnevno, Lijepo i jednostavno.
Posljednje na mojoj listi želja, i ono što naviše želim su ove gležnjače. Zaljubila sam se u njih na prvi pogled. Cijena je 249KN.

Samo da napomenem da se neki komadi navedene odjeće nalaze na dječjem odjelu, i ukoliko inače kupujete odjeću XS ili S veličine obavezno povirite i zasigurno ćete pronaći nešto za sebe.

Slike su preuzete sa službene H&M stranice, i tu možete pogledati cijene, veličine, i boje artikala.

Kako Vam se sviđa moja wish lista? Kupujete li Vi često u H&M-u?




Nema komentara:

Objavi komentar