petak, 25. srpnja 2014.

Moja kolekcija cipela (visoka peta) :)

Malo je reć da volim cipele na visoku petu, no zar postoji žena koja nije :) Uglavnom ih kupujem na sniženjima i rasprodajama, tako da i ne ulažem veliki novac u njih za razliku od tenisica i čizama u kojima naravno provodim puno više vremena. Moja kolekcija nije velika, al veseli. Pa počnimo sa predstavljanjem :)

                                   
                                      

Ove cipele kupljene su u dućanu Dolce Iva u Splitu. Našla sam ih na sniženju za samo 50kn zbog posljednjeg broja. Još ih nisam imala prilike obuti pa ne mogu reć ništa o udobnosti, ali polako ima vremena.



Ove "šljoke" naprosto obožavam. Kupljene su u dućanu Top moda u Splitu na rasprodaji za 80kn, prijašnja cijena im je bila 250kn. Udobne su i mogu izdržati u njima satima.



Od svih cipela koje posjedujem ove imaju najvišu petu. Naručila sam ih prije par godina na jednoj internet stranici koja nažalost više nije dostupna, platila sam ih 300kn sa poštarinom. 



Ove cipele kupila sam sasvim slučajno dok sam bila u potrazi za gležnjačama, našla sam ih na sniženju i došle su me oko 100-tinjak kuna u Deichmanu. Peta je nešto manja od ostalih, i dosta su krute pa i nisu najugodniji izbor.



Ovo su najnošenije cipele u mojoj kolekciji, kao što se može vidjeti i po slikama. Kupljene su u Top mode u Splitu po cijeni od 150kn. Nisu nešto najuodbnije što sam nosila, ali ne mogu se požalit.




Ovakav model i materijal cipela volim nositi za svečanije prigode, tako su i ove kupljene za maturalnu večer prije nešto više od tri godine, ne sjećam se cijene, a kupljene su u Morandi trgovini.




Ovo su jedine platforme koje imam, i naprosto ih obožavam. Preudobne su i mogu cijeli dan provesti u njima. Kupljene su u dućanu Top moda u Splitu. Platila sam ih negdje oko 150kn, kasnije su bile snižene na 100kn.




Sve moje zimske kombinacije za izlaske zaokružene su ovim gležnjačama. Izrazito su udobne i lijepo stoje na većinu moje garderobe. Kupljene su u Deichmanu po cijeni od 160kn.

Link za internet kupovinu Top moda cipela: http://topmoda.hr/

Sviđa li Vam se moja kolekcija cipela? Koliko se pari nalazi u Vašim ormarima?









Nema komentara:

Objavi komentar