srijeda, 23. srpnja 2014.

Moja ebay wish lista

Odjeća



Mornarskih haljina nikad dovoljno, a ovaj model mi je predivan. 
Cijena je 9$. 
Iako imam mnogo crnih haljina, ovu jednostavno moram imati.
Cijena je 11$.
Obožavam haljine na cvijetne uzorke, kao i ovaj jednostavan kroj.
Cijena: 9$.

Nisam sigurna da li bi mi ova haljina pristajala ali tako dobro izgleda da mislim da ću riskirati i naručiti je u skorije vrijeme. Cijena je 13$.
Zakovice + karirani detalji + bordo boja = Dobitna kombinacija
Cijena je 10$.

                                                       Accessories 



 Obožavam statement ogrlice, podižu svaku odjevnu kombinaciju,a ova je baš po mom ukusu.
Cijena: 3$
Cijena: 5$
Cijena: 4$

Inače nisam ljubitelj malih torbi ali tko može odoljeti ovim ljepoticama. Ne znam koju bih boju odabrala jer su mi sve predivne.
Cijena 4$ +8$ poštarina
Klasični veliki novčanik, baš kakve volim. :)
Cijena: 6$


Make up


Iako ne vjerujem u neku posebnu kvalitetu kista čija je cijena 1.33$ toliko su predivni da moram imat makar jednog (za dekoraciju). :)
Već dugo vremena na policama Kozmo trgovina pikiram ove kistove. Čitajući razne recenzije saznala sam da nije velika razlika u kvaliteti između njih i ovih sa e baya. 
Cijena: 6$
Stalak za ruževe, zlata vrijedi :)
Cijena: 8,68$


Eto to bi za sada bilo to od moje ebay wish lista. Sigurno će s vremenom porasti. Imate li nešto od ovoga? Ili se možda nešto nalazi i na Vašoj listi? :)





                     

Nema komentara:

Objavi komentar